Dessa gåvor växte fram popkulturen?

 

"The Vampire Diaries" 1: a säsong
Måste jag förklara varför de ville ha? Jag menar, jag har sett (jag har ett helt år av sammanfattningar för att bevisa det), men det betyder inte att de inte vill se igen och igen och igen. I själva verket, jag behöver lite Ian Somerhalder för sting i mitt liv just nu. Det enda problemet är att jag aldrig slutade jobbet ... Jean-Bentley

"Vatten för Elephants" av Sara Gruen
Boken är skriven med exceptionell, men inbillar Robert Pattinson som Jacob Jankowski är som en förhandsvisning av förväntade och surrade i hög grad på en anpassning av filmen. Lika imponerande. -Aimee Curran

"Harry Potter" 1-6 på BluRay
Med sju långa månader fram till frisläppandet av den andra delen av "Harry Potter och dödsrelikerna", den första halvan av 2011 ser ut som en svår och påfrestande tid av Potter tillbakadragande ... tills en box med sex första filmerna presenteras under trädet. Nu kan du mata mitt missbruk att se (och repris) upptåg av mina favorit Hogwarts elever tills det lyckas sommarsäsongen. Lyckligtvis min familj är en grupp av handledare.

"The Eclipse" på DVD
Som en del av mina gåvor för Hanukkah, som fick "Eclipse" DVD. Detta skulle inte vara fruktansvärt anmärkningsvärt, förutom att jag har den kanadensiska versionen, så locket lyder "The Twilight Saga. Tvekan "Min franska är ganska mediokra, men jag tänkte att det är en konstig översättning av" Eclipse. " Så när jag hörde kommentaren RPattz-Kristen Stewart (så sällsynta, men imponerande, eller hur?), Var Kristen kul att höra att den franska titeln. "Jyll Saskin

"Star Wars"
Under sommaren Williams-Sonoma ganska episka debut av "Star Wars" cookie skär som ett stort fan av bakar kakor, "omedelbart började åtrå. Min pojkvän överraskade mig med dem på juldagens morgon och, naturligtvis, är fantastiska. Vem har sagt att pepparkakor män inte kan vara vänner med Boba Fett eller en soldat för misshandel? -Terri Schwartz

"Kombinerade" bundsförvant Condie
allierad dystopiska kärlekshistoria Condie har vunnit en hel del surr sedan starten i november (gör inte vår semester läslista alls), så min YA-älskande hjärta var tvungen att be Santa för detta beroendeframkallande läsning. På mindre än 150 sidor, jag är hooked. -Amy Wilkinson



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0