En önskan har Ian på hans födelsedag? En donation till hans stiftelse!

Twitter var surrar i morse med gratulationer för den enda och stjärnan i "The Vampire Diaries" Ian Somerhalder (som precis fyllt 32!), Med fansen så mycket kärlek envando "Födelsedag Ian" verkligen är en trend ämne.
Vi hoppade på telefonen med födelsedag samtidigt på väg till uppsättningen "TVD" att filma ett badkar scen (eh, ja, mer om det senare), och frågade honom vad han egentligen vill för hennes födelsedag. Svaret kanske förvånar dig.
Du ser, till skillnad från de flesta, inte Ian önskelista inte innebära senaste högteknologiska leksak eller "The Vampire Diaries" säsong en DVD (som låter mer till vår lista ...). Istället är allt vi ber en donation till stiftelsen, Ian Somerhalder.
"Jag behöver inte något annat än min hälsa, min familj och denna stiftelse att börja ge. Bokstavligen, det är allt, säger Ian Hollywood Crush, och tillägger att han har varit intresserad av filantropisk verksamhet, eftersom han var en chico.La Ian Foundation fokuserar på livsmiljön (inbegripet biologisk mångfald, forskning om muntlig sterilisering djur och animaliska räddning), ren energi och utbildning. "Det är väldigt enkelt, och det är verkligen spännande eftersom det är bara att få folk engagerade." Han sade också att hjälpa unga människor att förstå de nuvarande utmaningarna är en stor del av målen för stiftelsen. "Det finns en stor pedagogisk komponent. De flesta av de grunder som handlar om att ge ungdomar att förstå att du vet, hälften av de arter kommer att dö ut i 50 år och du kan ändra på det. "Ian hoppas att donationer kommer att bli mer objektiv stiftelse. "Jag ber folk att hjälpa mig med detta eftersom jag vet att det är en svår tid just nu, men verkligheten är att jag lägger alla mina ägg i samma korg, eftersom vad denna stiftelse kommer att göra är, bokstavligen, för att saker bättre, och det är allt som betyder något för mig just nu. "I själva verket sade Ian att den bästa tiden förra året för honom var när han skrev och skickade alla papper för att få din foundation.
"Det var det coolaste eftersom det är något jag alltid velat göra, och jag hade aldrig gjort det. Jag hade aldrig de resurser, aldrig hade en chans. Och det är nu. Det är bara något bättre. "När det gäller firandet på uppsättningen" The Vampire Diaries ", som var på väg till vårt samtal ... tja, säga att han var osäker på kakan, mest för att jag hade andra saker på hjärtat. "Jag vet att jag ska vara naken i duschen. Jag ska vara naken i duschen i en timme, och Damon kommer att ta ett skumbad med levande ljus och ett glas vin i slutet av avsnittet. "Ian skulle inte säga om han var ensam eller hade en partner av bad tid, men han gav oss en utsökt skopa av morgondagens avsnitt av "The Vampire Diaries," Damon förbindelser med Elena och varulvar vienem till staden.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0