Candice Accola samtal "Caroline och Tyler" med LA Times Showtracker

Vlada Gelman (@ stayingin) hade en chans att chatta med Candice Accola i detta stycke från Los Angeles Times Showtracker om Caroline och Tyler förhållande och om det kommer att bli "något mer".

Det finns antydningar om att Tyler och Caroline vänskap är något mer. Kommer vi att se dem utvecklas en romans?


En massa bra romanser kan växa från vänskap. Naturligtvis finns det definitivt en möjlighet till det. Huruvida det kommer att hända, vet jag inte. Vi är inte så mycket längre inför publik. Så jag vet faktiskt inte. Jag vet att ... Caroline är den enda som vet vad Tylers gått igenom, så att vänskap inte bara kommer att försvinna. Det är något där. Oavsett om det blir en romantisk relation eller om det blir en riktigt vacker stödsystem för varandra, vem vet. Fläktarna kommer bara att hänga med och titta.

Romantik eller vänskap-vis, tror du att de är dömda på ett sätt eftersom vampyrer och varulvar är historiskt fiender?

Det definitivt har fått en Romeo och Julia kvalitet till den, tanken på dem blir romantiskt. Vem vet? Det slutade inte bra med Romeo och Julia. [Skrattar] Förhoppningsvis skulle det inte vara samma resultat för Caroline och Tyler. Jag vet inte. Verkligen, just nu, den mest framträdande sak på gång mellan dem båda är att hitta en säker plats för Tyler att omvandla. Det är verkligen om sin förvandling just nu. Det handlar inte om något annat, vilket jag tycker är en sådan underbar sak eftersom, för Caroline, all inblandning med en medlem av det motsatta könet var omedelbart sexuella hela första säsongen. Det var omedelbart som krossa-värdig. Det var inte precis som en vänskap. Jag tror att det är bara en härlig sätt att visa att hon som en karaktär har vuxit inom den andra säsongen. Det är mer än bara om en pojke jag genast ha en crush på. Det är en vänskap. Det är något lite mer omfattande.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0