Triangeldramat fortsätter

http://thevampireclub.files.wordpress.com/2010/11/tvcast3big.jpg"Jag älskar dig, Elena. Och det är att jag älskar dig så jag kan inte vara självisk med dig. . . Jag förtjänar inte dig, men min bror gör. "-Damon, TVD Ep.208," Rose "
Damon är kär i Elena, men tycker inte att han förtjänar det. Men vi kunde inte undgå att märka att det inte bara var Stefan som räddade Elenas liv förra veckan. Damon, som också var hjälpte till att rädda och skydda Elena. Vilken gentleman!
Kanske Stefan och Elena är avsedda att vara tillsammans för evigt, men Damon s senaste åtgärder som verkar ganska värdig Elena. I själva verket går fria Elena Damon verbena runt och även dra nytta av det!
Vem förtjänar kärlek Elena, Stefan eller Damon?

Jättebra skrivet utav en spansk blogg, var bara tvungen att ta detta stycke.
Det är översatt av mig.

Källa;






"Jag älskar dig, Elena. Och det är att jag älskar dig så jag kan inte vara självisk med dig. . . Jag förtjänar inte dig, men min bror om. "-Damon, TVD Ep.208," Rose "
Damon är kär i Elena, och inte tycker att han förtjänar det. Men vi kunde inte undgå att märka att Damon var inte bara att Stefan och hjälpte räddade livet på Elena och förra veckan. Damon, som också var sparade thestring skydda Elena. Vilken gentleman!
Kanske Stefan och Elena är avsedda att vara tillsammans för evigt, men Damon s senaste åtgärder som verkar ganska värdig Elena. I själva verket går fria Elena Damon verbena runt och även dra nytta av det!
Vem förtjänar kärlek Elena, Stefan och Damon?

Kommentarer
Postat av: PrinceStar

Ni/Du har en jättefin sida, jag hoppas det går bra för er!.

-

Jag har en fråga, hur inför man en sån där välja-språk sak? Du/Ni kan väll skicka mig ett mejl om dett?

2010-11-10 @ 18:45:26
URL: http://princestar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0