L.J Smith

Författaren till vampyr böcker meddelade på sin blogg att namnge den nya trilogin - jägarna.

"Jag antar att det beror på att huvudpersonerna går på college tillsammans, där de möter nya karaktärer och nya mysterier kommer att lösas, både magiskt och mycket mer.

Jag minns inte om att någon föreslog, men fick en hel del e-post och assistenten är på semester. Så om någon skrev en föreslagen "Hunter", "Jägarna" eller något liknande, låt mig veta och jag kolla mina mail och du sedan skickar du ett undertecknat bok som du väljer.

Jag måste tacka alla som deltagit i detta, har vissa förslag bra, och du kan gälla när du låter det, för varje bok i framtiden. Verkligen uppskattar alla förslag, som klassas på en skala från mycket modig till mycket "high fantasy". Jag är stolt över att mina läsare har en så enorm fantasi.

Hur kommer att utse de enskilda böckerna? Om något inte förändras, så det blir Phantom, som ska komma ut sommaren 2011, Moonsong och evigheten. Ange datum för utfärdandet, och jag känner honom från hans förlag.

Under tiden kommer pocketbok Stefan dagböcker. De kommer att knyta serien, tillbaka från perioder av inbördeskrig. Ingen av dem kommer inte att skriva mig, men du kan hjälpa ... men, släcka törst efter nya Vampire Diaries."



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0