Paul Wesley: "Robert Pattinson har gett mig arbete"

"Min dag börjar. En person som sätter mig i ansiktet något som ser ut som blod," inte konstigt när man har att spela en vampyr och Paul Wesley, 28, av polskt ursprung, en och ett halvt år. är ansiktet (med blod) av Stefan Salvatore, en av huvudpersonerna i The Vampire Diaries, den amerikanska TV-serier (frågan miljontals år) baserad på böcker av LJ Smith, som följer historien om två bröder slåss vampyrer för själen av ett barn. Paul fick rollen av det goda. "Men Stefan är en komplex och sakta gå ur sin mörka sida, säger skådespelaren.
Den mörka sidan har att göra med blodet som var i mitt ansikte?
"På ett sätt, ja, men jag kan inte avslöja handlingen. Jag är inte galen om tricket, men slutresultatet är alltid imponerande. "
Du gillar att vara en vampyr?
"Ja, det är kul. Inte så mycket att de biter, det mest intressanta är karaktärens supermakterna. "
Efter Twilight serien?
"Nej, jag har bara sett några få scener. Men jag måste tacka Twilight eftersom det gav mig ett jobb utan Robert Pattinson och hans filmer har jag inte någonsin producera The Vampire Diaries. "

 

 


Kommentarer
Postat av: super fan

jag tyker om vampyrer jätte mycket. Jag började titta på vampire dierise för att jag väntade på att jag skulle se Eclipse. och efter det så älskar jag vampire dierise. kram ett fan

2010-12-23 @ 09:35:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0