en otrolig tur med Alarik

Vampire-Diaries2-Davis
Han har varit utanför skärmen större delen av säsongen 2, men Alarik (Matt Davis) äntligen har sin beskärda del av skärmen tiden nästa vecka när han deltar i högtiden av de 60 som ägs av Klaus. Producenterna visste alltid att de skulle ta sin tid innan man inför Klaus (Joseph Morgan). Egentligen började säsongen i väntan på att ha en "fakeout Klaus," exekutiv producent Julie Plec har EW, "när folk trodde att jag visste vem det var Klaus och sedan våra utlämnande skulle vara att tricket är till dig. "
"Detta är vad [Kevin] alltid gör", säger Plec. "Bara att ange [avsändare] rum en dag, och ingenting säger," Tänk om Klaus har Alarik kropp i en period av blodtransfusion? "Och våra käkar fallit till marken och då är det som "Ja. Visst. Förstås. Varför inte? "Det är hur hjärnan fungerar till Kevin. Till exempel, "Varför inte skära fingrarna Elena John, men i verkligheten är Katherine?" Det är magiskt, när du startar något som gör oss mållösa. "
Plec säger producenterna hade försökt att hitta Matt Davis, en saftig historia. "Det kändes så bra, eftersom det låter dig visa lite, eftersom han är så bra, och låter vår publik chockad av en oväntad händelse, och det ger oss en uppfattning om vem som Klaus, redan innan veta Klaus, som också älskar mig, säger han. Men betyder det att Alarik är ett av offren för säsongen? Vi kommer inte att upptäcka den här veckan, gör narr av Plec. "När [Matt Davis] frågade," Vad gör ni med Alarik, sa jag alltid honom: "Vi är väl jag kommer att göra en fullständig och härlig visa karaktär inte kan leva utan," jag säger inte vilken väg går, men det är det löfte jag gav till honom. "
Eftersom vi befann sig i området (potentiella) offer för Klaus ifrågasatte Plec också om den brinnande var Isobel vilja eller av tvång förra veckan. "Jag älskar människor att diskutera, vi använde samma språk som i episod 115, med pojken som blev påkörd av en buss, säger han. "I slutet av varje av dem, den person som har övertygande dem säger:" Tja, det är gjort ", och säga" jag är klar "som om de var tacksamma. Så det är en skyldighet som en självmordsbombare. Jag har gjort läxan att jag måste göra, och nu min anledning till att vara är över. Så medvetet ekade språk att betyda att hans död var AIDS escritoa Varför jag älskade Isobel ta [Elena] hon kunde be om ursäkt för att inte vara en bra mamma. I varje fall var död Elizabeth kunna ge Ellen lite stängning. "
Och nu när vi är med Uncle Johnn efter att han och Elena hade sitt hjärta till hjärta, är pappa till Elena födelse kommer att dö också? "Jag har väntat ett år för någon att säga," Åh, jag älskar farbror John nu, eftersom vi visste att vi var tvungna att hitta tid ficka där [han och Elena] kunde ansluta på en riktig nivå, och vi har byggt mycket långsamt och mycket subtilt, "Plec skratt. "Det, jag svär vid Gud, är en av mina favorit scener av säsongen." Observera att inte har svarat på vår fråga ...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0