Svar på kommentar

Kommentar;
Är det okej att jag ger ut eran blogg i min FB-grupp för att få fler som röstar i eran "topp 10"-sak?
Föressten, så undrar jag om ni tittar på VD på TV:n eller på datorn? Om ni tittar på datorn undrar jag vilken hemsida, och om man måste ladda ner något speciellt för att få det att fungera...

Svar;
Självklart är det okej att ge ut våran blogg, det är bara kul att få fler läsare :D.
Jag tittar på datorn på sidan Watch-series.com. Den fungerar bra för mig och har massa olika länkar till olika videosar så att man kan välja det som passar sin data bäst ;).

Hoppas du fick svar på det du undrade, ha en fortsatt bra lördag :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0