As I Lay Dying Diskussion

OMFG säger jag bara!!! Stefan har blivt en badboy igen och jobbar nu för Klaus. Vad behöver han Stefan till?!
När Damon höll på att dö trodde jag faktiskt inte att Katherine skulle komma men det gjorde hon som tur var!
Anna, Vicki hur kom dem tillbaka??? Var det kanske nåt med Klaus blod, eller någonting sånt? Eller var det bara i Jeremys tankar? Om dem är tillbaka hur blir det då med Bonnie?
Snacka om att jag längtar till nästa säsong! Men det är så långt kvar... :( Men den som väntar på nåt gott väntar aldrig för länge! Kommentera gärna om vad ni tyckte om kvällens avsnitt och så :P

Kommentarer
Postat av: Lina

jag tror Jeremy bara har hallucinationer för dom döda "häxorna" sa ju att det skulle få konsekvenser.



OMG Damon and Elena KISS!!



Stefan måste komma tillbaka!!

2011-05-13 @ 15:53:09
Postat av: Nicole

Det där med att Jeremy ser Anna & Vicke är förmodligen den där konsekvensen Bonnie sa att Emily hade sagt. Han kom tbx från de döda, då gjorde väll dom det också.

2011-05-13 @ 16:35:31
URL: http://sstriid.blogg.se/
Postat av: Julia

Jag tror att Jeremy kan se Vicky och Anna eftersom när Bonnie skulle rädda honom sa ju häxorna att det skulle bli konsekvenser. :)

2011-05-13 @ 17:32:43
URL: http://[email protected]
Postat av: Erica

Det hade jag inte tänkt på, men det låter troligt (;

Men OMG, helt klart mitt favorit avsnitt hittils. Är så en team Delena, dom är så söta tsm ^^

2011-05-14 @ 20:44:12
URL: http://ericacatherine.blogg.se/
Postat av: Sandra

Jag tror Stefan kommer bli helt borta såsom han var tidigare pga. sitt "missbruk". Elena och Damon kommer närmare varandra och efter ett tag inser Elena att även hon, såom Catherine, har känslor för de båda bröderna....Längtar verkligen efter nästa säsong!!! Bästa serien någonsin enligt mig!!!

2011-05-18 @ 00:26:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0