ny intervju (med spoilers) med Julie Plec

Fråga: Jag undrar när de kommer att börja filma den tredje säsongen
A: Från mitten av juli.

Fråga: Varför kände sig Katherine hotad när Damon sade att han gav sitt blod till Elena?
S: Eftersom han inte vill ha Elena som sin rival i all evighet.

Fråga: Kommer vi att se Andie igen i de två sista avsnitten av den andra säsongen?
A: Nej, nej, se. Men Aurora Olivieri är stark. Som jag ser fram emot att träffa igen.

F: Hur många dödsfall av de tre som skulle hända har vi sett hittills?
A: Någon sa tre. Men det är inte ett exakt antal.

Q: Scenen där han talar om livet av Elena och dess tillväxt har varit exceptionell. En av mina favoriter hittills. Tack!
A: För mig är det en favorit. Nina var mycket bra.

F: Tror du att Elena ska använda i kragen när det blir Isabel?
Svar: Om detta inträffar, bör halsbandet vara förtjust igen, men hon kunde använda.

Q: Julie, snälla, kan en gång svara på min tweet? Ingen mer smärta, ilska eller smärta, är Damon kommer att dö?
A: De två sista avsnitten har registrerats, kan jag inte lova någonting, men vi vet att det är en del av deras sätt att hitta mänskligheten

Q: Den ursprungliga Petrova har någon betydelse? När Elia sade till Katherine som såg ut som någon som hänvisar till den?
A: Ja, och om allt går väl kommer vi att veta en dag. Men inga löften. Det är för tidigt att säga.

Fråga: Vet ni när den tredje säsongen börjar?
R: CW kommer att få det efter sommaren, tror jag.

Fråga: Jag är lite förvirrad om Klaus kan bli en varulv och måste döda en varulv, en vampyr och suger blod av Elena?
A: Innan förbannelsen måste brytas.

Fråga: Varför gjorde Ellen inte bära hänget med festivalen?
R: Katherine stal den.

F: Jenna har att döda för att bli en vampyr?
A: Nej, du behöver bara dricka människoblod.

Q: Var hittade du den stora sängen Damon? Det finns ingen standard storlek ...
R: måttbeställda. Skräddarsytt för Vampire Diaries

Fråga: Kathy var 17 när han blev en vampyr? Det var lite äldre?
R: Jag säger aldrig.

Fråga: Varför Damon inte fortsätter med korpen och dimman?
A: The Crow är död, och många trodde att dimman var i dålig smak.

Q: Gårdagens episod var underbar! Klaus och Elias vet hur de blev? Jag har så mycket nyfikenhet.
A: Historien om alla dokument som kommer att säga en dag.

Fråga: I brist på Jeremy och Bonnie har anledning att tro att de fortfarande gömmer sig i det gamla huset i väntan på slakt?
A: Ja, de är tillsammans utom fara.

F: Vad hände förrän nu är din favorit?
A: död Rose.

Fråga: Damon var inte att göra något eller någon att ha den första säsongen också.Vad kommer att hända i säsong tre? Kommer det att byta igen?
A: Detta är en kuggfråga - är att försöka lista ut om det kommer att överleva. Gotcha

Q: Damon Rose skulle må efter att ha blivit biten av Jules?
S: Det blir inte lätt, det är säkert.

F: Men förbannelsen kan inte fungera om Elena förvandlas till en vampyr istället för att dö? I vilket fall, du är en myt, jag älskar dig!
A: Elena kommer inte att bli en vampyr är inte döende.

Fråga: Bara en nyfikenhet, men utsikten från toppen av vattenfallet är verklig eller skapas i studion?
R: 100% äkta.

Q: Vilken karaktär vill du sakna mest om serien?
A: Farbror Mason, eftersom det är fantastiskt! Tyvärr, det är jag en kvinna

F: Hur är farbror John? Den har en bra ursäkt för sin frånvaro?
A: Jag vet inte vad "rimligt". Skådespelaren var i Australien.

F: Har du någonsin gråtit för en specifik episod eller död av en karaktär? Jag grät många gånger!
A: Jag gråter alltid. Också.

Fråga: Om du fick välja mellan Damon och Elia som borgmästare i Mystic Falls, vem skulle du välja? Folk diskuterar.
A: Oh, det är tufft. Elia skulle vara en stor borgmästare.

Fråga: När jag frågade och jag frågar igen;) När du ser Paul igen utan skjorta?
A: Du måste vänta till nästa säsong, sorry!

F: Vad tycker du om de många fans Delena? Det var vad du förväntade dig?
A: Jag tycker det är helt förståeligt.

F: Utöver Ian om han kunde välja någon att Damon, vem skulle du välja?
A: Ingen. Ian är Damon.

Q: Gör dig redo för en imponerande final?
A: Mer eller mindre ... är mer som en antydan om vad som kommer att vara den tredje säsongen.

Q: Ian Somerhalder i Vita huset? Den blivande ordföranden Smolderhotter. Låter bra, va?
A: Jag är avundsjuk på det faktum att han hade middag med Tim Riggins.

Fråga: Vem är den coolaste personen på set?
A: David Anders, känd som kapten "Happy Hour".

Q: Ok, vad ska jag göra när du dödar flera tecken?
R: sörjer, som vi.

Fråga: Jag läste en av hans intervjuer, och jag insåg att jag inte förstår varför fläktar är alltid på sidan av Damon Delena. Jag vet inte om det var ett skämt eller vad, så låt mig förklara. Den historia som bidragit till att skapa den. En historia. En fantasivärld. Vem kan egentligen säga vad som är rätt eller fel? Damon kan göra hemska saker och galen. Men vad gör det för kärlek. Och när en vampyr dödar för att skydda l, eller bara på kul, inte skiljer sig från människor och vampyrer var riktiga, skulle det vara i toppen av kedjan av aliemntar.ia Det skulle vara oss. Så jag tror att göra bedömningar om hur dessa varelser beter sig är nonsens. Dessutom kommer jag försvara alltid Damon, eftersom jag ser mänskligheten i honom. Människan gör dumma saker, hänsynslös och motbjudande. Tror inte innan de agerar, och arga på oss själva för det. Vi fattar beslut rätt eller fel, och det är vad jag ser i Damon. Jag ser gott och ont, kärlek och hat ... det är hans mänskliga sida. Jag ser inte likadana ut i Stefan. Som jag såg just Mr Right, mr Angel, som ser upp och ner ... förutom igår, eftersom jag verkligen kände hans känslor.Vi kan säga att jag förstod vad Damon gjorde, eftersom år sedan när Damon kom tillbaka, kände han. Stefan hoppas verkligen att se är en karaktär med flera aspekter, som Damon, eftersom jag inte har sett för mycket. Så ja, jag kan förstå lättare och Damon för mig är verklig, och mänskligheten är manifesteras på olika sätt, så jag kommer alltid att vara vid din sida och jag försöker alltid förstå sina handlingar.Dessutom har senaste avsnitten varit fantastiskt och jag hoppas att det inte kommer att svika. Tack för att skapa en stor show full av känslor.
A: Det du säger om Damon är rätt. Det var sättet de bygger. Och kämpar med sin mänsklighet, lidande orsakas av det faktum att detta är nytt för honom. Detta fungerade så länge, är som ett nytt skal för det. Vet inte alltid vad som är det bästa sättet att kontrollera den. Detta är en stor röra. Han återvänder till uppföra sig som tidigare, då känner ånger. Följande ändringar till det bättre, och ibland vi inte kan kontrollera. Han gör en resa.

Fråga: Hur kan man hantera de som kritiserar honom? Ändra ditt sätt att se fans?
A: känslor av ilska mot någon är en känsla som gör mig sjuk, men vi är alla människor.

Fråga: Jag älskar Damon och hans karaktär och som ett fan av Damon att se honom ständigt skadad och behandlas som om det vore ingenting.
A: Damon är viktigt. Men resan från skurken till hjälte är ohederligt. Det är inte alltid lätt.

Fråga: Berätta om framtiden för Caroline. Snälla gör vad du vill. Berätta allt. TACK!
A: Jag hade skrivit en scen med sin far, men låt oss klippa före inspelning. Vi kanske ska gå nästa år om han överlever den här säsongen.

Fråga: Jag kan inte få ut av Twitter och alla fel Julie Plec! Julie, kommer du finnas där för Comic Con SD?
A: Ja, jag ska vara där! Åtminstone hoppas jag bli inbjuden!

Fråga: Vi känner att dagarna av Stefan är alltid kortare än Damon. Detta är proque Damon är mer tveksamma?
R: Stefan var i mitten av sin resa när han träffade Elena. Damon börjar. Frågan är: var Stefan kommer?

D: Din tweet Damon fick mig att tänka att han och Dr House, är nästan identiska, och även den komplicerade situationen i underhuset slutliga
A: House är en av mina favorit program. När jag såg, såg jag många likheter mellan honom och Damon

F: Jag har bara en liten fråga. Av Stefan och Elena slutade skriva i sina tidskrifter?Tack!
A: Jag tror att jag fortfarande skriver.

Q: Klaus dö den här säsongen? O verkar i säsong 3?
R: Jag kommer inte att besvara denna fråga, vänligen gör det stopp. Detta är en spoiler.

Q: Jag kunde inte sluta prata. Jag är en DE, men jag ser hatet mot fansen, men Julie, de flesta fans är inte illa!
R: Jag vet, tro mig. Jag hoppas den passion som kommer från båda sidor att kanaliseras i det mest positiva sätt

Fråga: Kommer vi se mer av Bonnie privatliv? Din far? Ditt hus, lägenhet, etc? Om de överlever säsongen?
Svar: Om det överlever, då är det dags att tala om det, tycker du inte?

Fråga: Kommer jag spela spelet - Angel, Spike eller Riley?
A: hahaha. Spike.

Fråga: Jag är inte arg på Damon för vad han gjorde det sista avsnittet var dumt, men sedan kände sig skyldig och försökte rädda situationen
A: Jag vill gå så långt som att säga att det var dumt, som var rasande - vilket gör det ännu tråkigare

Q: Julie, allvarligt, jag skriver mycket och inte får svar, tack! TVD kommer Qawl scen att sörja?
A: I avsnittet nästa vecka

Q: Det kändes som om någonting inuti var trasig när Elena Stefan sa att han inte vill bli en vampyr! Han visste redan att, eller hur?
S: Ja, visste en del av honom.

F: Vad tycker du var det största tecknet på tillväxt av Damon karaktär i säsong 2? Finns det ett visst ögonblick som kommer att tänka?
A: Många, men jag säger det inte är dödande Andie.

F: Elena är 17 år sedan 2009? Och varför inte gå i skolan?
A: Vår tid är annorlunda. Och hon går till skolan.

F: Kan du ge några upplysningar till fans om hur man ska hantera de rykten / spoilers plågsamma som finns utspridda överallt? Denna mycket tråkigt
A: Jag anser inte att någon som sant, eftersom många inte är det är förvånade över vad de var.

Fråga: Kan du berätta melodin som spelar scenen till Elena Klaus?
R: Mike Suby. Han är kompositör



Kommentarer
Postat av: ??

vem har översatt?

2011-05-07 @ 20:49:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0