Mina tankar om VD, spoilers!

Vill bara dela med er om mina tankar inför nästa avsnitt och lite längre fram i VD. Jag tror att Stefan aldrig förlorade sin mänsklighet helt eftersom om ni kollar på den här videon Julie Plec tipsade om så sa Rose till Damon:
"Det är inte någonting man bara kan stänga av, man måste bara låtsats"
Som ni säkert också har hört ska tydligen Klaus och Caroline ingå en relation. Tycker det ska bli väldigt spännande att se, men om jag var Caroline hade jag varit rädd för man vet ju inte vad Klaus kommer göra härnäst.
Katherine kommer nog vara borta i några avsnitt till, men jag tror hon kommer komma tillbaka och chocka oss som hon alltid brukar göra.
Som sagt det här är bara mina tankar och funderingar alltså vet jag inte om det är sant.
Vad tror ni kommer hända i nästa avsnitt? :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0