Stjärnan i "Vampire Diaries" Ian Somerhalder berättar om kvällens avsnitt och "Delena"

Medan promo för kvällens avsnitt ger oss en härlig smak av vad vi förväntar oss, ger Ian Somerhalder (sucumpleaños i går!) Oss en extra scoop om vad som väntade och en idé av Damon: s förbindelser med Elena ( Nina Dobrev), situationen med Stefan och alla risker (inklusive varulvar!) att sjunka på Mystic Falls.
"När Damon lämnade denna episod är i en mycket intensiv," Ian berättade. "Jag menar, i princip, har Damon började känna en hel del och det är skrämmande för honom är irriterande, det är helt onaturligt för honom, och har alltid varit och det är att förebygga."
Skulle dessa "känslor" som D upplever har ingenting att göra med Elena (tror jag det!)? Vi frågade Ian om de två var äntligen tillbaka på rätt spår, efter lärande som dödade hans bror. "Jag tror han har en mycket svår väg med henne. Jag menar deras agerande konsekvent visar vad som verkligen hatar, du vet, det är egoism, död och förstörelse. Jag menar, Elena är den kompletta motsatsen till det, säger Ian. Höger, så vi kunde se hur det är ett problem ... men lyckligtvis så gör Damon. "Jag tror att han vill desperat vara i god nåd och inse att skruvar upp saker."
Men Ian sa att trots att Damon verkligen vill stå på god fot med Elena, som är mer viktigt nu är att hålla henne säkert eftersom hon är mitt uppe i en massa fara.
"Han är viktig i skyddsläge just nu, och gör allt för den lilla Elena." Swoon.
Det inkluderar tydligen undsättning Stefan (Paul Wesley) från graven. Medan de gamla fullt insåg att Damon skulle ha till Elena för sig själv, är den nya Damon sätta inte dina behov först.
"Det ser ut som Stefan i denna grotta bort från Elena fastnat med Katherine är precis där han ville gå, men han vill att hans bror ut därifrån. Jag kan inte tänka mig att vara fast där med henne, säger Ian. "Han behöver det. Behov av att hans bror. Det finns några faktorer som kommer till staden som är mycket problematiskt för dem och de utgör ett allvarligt hot mot allt som Damon älskar, och är en svår tid för honom. "
På tal om alla de hot som kommit till stan, frågade vi Ian om ryktena att Damon kan bli biten av en varulv är sanna. "Det finns många vargar som kör, och det är inte bra. Jag kan definitivt säga att jag kan säga att, sade han kryptiskt.
Antar att vi får vänta och se! Vi hade naturligtvis massor av frågor för Ian (som är så roligt!), Men som vi konstaterade igår, fick springa till skjuta en viktig scen från "DTV". "Jag är naken i duschen i en timme, och Damon tar ett skumbad med levande ljus och ett glas vin i slutet av avsnittet."
Naturligtvis kommer inte att undvika det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0