Night Magazine

Nina Dobrev är på omslaget av Night Magazine, lika fin som vanligt (a).

+ intervju



imagebam.com imagebam.com imagebam.com
imagebam.com imagebam.com
imagebam.com imagebam.com



SNMag: Vad var det som först lockade dig till serien och karaktären av Elena?
Nina Dobrev: Tja, jag minns att läsa den och bli attraherad av det faktum att det är en normal tjej som var skadade på så många sätt så jag gjorde en sökning och decubrí förmodligen också hamna i Katherine, som är helt motsatta. Detta är en av de mest sällsynta möjligheter och stor tv, att spela två personer i samma medium.

SNMag:
Vad kan du säga om återlämnande av Katherine i slutet av förra säsongen?
ND: Det enda jag egentligen kan säga är att hon är tillbaka, och om du visste att något annat skulle vara tvungen att döda dig eller bett dig eller något. Men om hon är tillbaka och ni kan föreställa er, nu är tillbaka i aktion, kommer saker och ting bli mer och mer intensiv. Det är kul att se vad som kommer att göra eftersom hon är så spontan och galen, men jag är så blint gillar dig eftersom vi inte säger något förrän vi är där.

SNMag:
Vem vill du ha mer spel - Ellen eller Katherine?
ND: Jag tycker precis som allt annat i livet, oavsett vad du inte har eller kan inte göra så ofta, hamnar man njuta av det mer än något eftersom det är som en Guilty Pleasure. Så, när jag spelar Katherine, eftersom jag då och då har jag roligare med den.

SNMag:
tror någonsin Damon och Elena kan ha en god och hälsosam?
ND: "Damon" och "sund" i samma mening? Det är roligt! Jag vet inte, jag menar, förresten säsongen slut, verkar det som om Damon och Ellen är ett objekt på något sätt eftersom han verkligen inte ihåg det. Han valde att Katherine. Little vet han vem som faller för Elena, men Elena inte riktigt känner samma. Hon ser honom som en vän. Han ser det som en bror till sin pojkvän, och ibland, som en huvudvärk. Men deras vänskap och kemi är definitivt växer.

SNMag: Om det var du, broder, vad skulle du välja?
ND: Tja, skulle jag välja den andra brodern, till slut - eller kanske en blandning av båda. Jag tycker att båda karaktärer har olika egenskaper som är mycket attraktivt, så det beror på. Om kombinera, göra den perfekta människan på grund Stefan begicks, är söt och skyddande och kärleksfull, och Damon är spontant och galet och roligt och spännande. Varje kvinna måste finna den man som lockar honom, och Damon och Elena Stefan dra på olika sätt.

SNMag: Hur filmar i Atlanta?
ND: Jag gillar, jag gillar. Jag tog en sekund att vänja sig vid det första därför att, liksom varje stad måste du ge honom en chans att utforska och upptäcka de små sakerna du har. Men när vi gjorde, jag hittade så många bra restauranger och en måltid så bra och folk verkligen trevliga och roliga och så annorlunda från New York och Los Angeles och större städer. Vi har en chans att bli verkliga, vanliga människor och lämna och gå till restauranger och se filmer och ta inte för allvarligt.

SNMag: Alla ni spendera tid utanför den fastställda?
ND: Man skulle kunna tro att vi skulle bli trött av att vara tillsammans, men på något sätt är det inte så! Alla är söt och snäll och bryr sig om varandra. Vi kan inte vänta att komma tillbaka till Atlanta och börja filma igen.

SNMag:
Har du någonsin kommer tillbaka till Kanada för att besöka din familj?
ND: Jag har faktiskt precis kommit hem till Toronto och vara med min mamma och min bror. Jag kan inte gå så ofta som jag skulle om tidpunkten för mitt arbete, men när jag går ut med dem är stor. Jag är mycket nära med min mamma Jag saknar henne så mycket och hon reser mycket. Hälsar på mig i Atlanta så jag kan se henne oftare på det sättet.

SNMag: Eftersom serien har blivit mer populära, har haft några intressanta möte med fans?
ND: Ja, jag hade massor av intressanta möten! När jag var i yoga med mamma och en flicka kom upp medan jag var i stort sett halv naken i omklädningsrummet och jag undrade om serien och frågade mig om en autograf och en bild-inlopp medan jag var där, som jag sade, halvnaken!

SNMag: Vi har hört att du verkligen gillar kaffe och choklad - särskilt företräde?
ND: Tja, om vi talar om kaffe kommer att behöva tala om Starbucks och Coffee Bean! Byt ofta, jag gillar chai lattes och karamell macchiato och dubbla chip Frappuccino med vispad grädde choklad ... hur mycket sötare desto bättre, i stort sett! När jag frågar sjalen, jag tar med choklad espresso. Det är ett bra sätt att lyfta humöret. När bara om choklad lava kaka är min favorit. Hot, smält lava tårta!

SNMag: Anser du med allt detta vansinne med vampyrer? De känner till True Blood serien eller Twilight?
ND: Vi är alla medvetna om och stödja rad andra och har många vänner där. Jag avslutat inspelningen av en film med Kellan [Lutz], ett par dagar sedan. Vampyrer är heta. De är sexig och mystisk och farlig.

SNMag:
Vi kan förvänta oss en varulv i serien nästa säsong? Kan ni ge oss en ledtråd?
ND: Jag kan inte berätta om det. Kanske, kanske inte, men jag har inte tillåtelse att prata om det, sorry!

SNMag: När du inte fotograferar, hur du spenderar din lediga tid?
ND: För att vara ärlig, när jag har ledig tid jag sover ensam. Vila och hålla allt låg profil. Jag är en mycket låg profil eftersom resten av mitt liv går så snabbt och så spännande. Jag gillar att koppla av.

SNMag:
Finns det någonstans i Los Angeles för att njuta av speciellt när du är här?
ND: Jag tillbringar mycket tid i Santa Monica. Om jag kan, jag gillar att vara nära vatten. Och jag älskar 25 grader, har de bästa hamburgare och även 8oz! Jag butik på Melrose. Jag går till Melrose loppmarknaden på söndag om jag kan.

SNMag: Du nämnde film med Kellan Lutz, Death Spel, vad kan du säga om det?
ND: Anledningen som lockade mig var att jag alltid velat göra en actionfilm. Dessutom ville spela en karaktär som var lite äldre. Jag spelar en tjej på 20 år som gifter sig Kellan. Jag är din fru! Så det var ganska roligt. Jag är också gravid. Jag har spelat gravid mage.

SNMag: Vad tycker du om att göra på lördag natt när du inte arbetar?
ND: Två saker: äta ute godsaker och sedan se en film, eller sair med tjejerna och gå till en cool bar. Jag gillar intima ställen där du kan prata och vara med vänner och coola människor.

 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0