Paul Wesley - DAMAN - april 2010

Old news

paul wesley da man magazine 01




Han säger även i tidningen vilket hans favoritställe är, Paul delade "new york". Han älskar även att åka skidor/snowboard. Han skulle gärna åka iväg någon stans med några vänenr och hyra en stuga och åka skidor. Det skulle vara jätte kul säger han.
Men tyvärr har han inte så mycket tid över så det ända han kan åka till är New york, annars räcker inte tiden till.

 

 

 

 

 

Paul Wesley får sin sexiga på i april / maj 2010 frågan om 3. Årsjubileum Daman Magazine.

Den 27-årige Vampire Diaries snygging talade om hans favorit ställe att gå när han måste "komma bort från allt." Paul delade "jag älskar New York City, men inte när det är för kallt. När det är för kallt älskar jag att åka skidor.
Jag älskar snowboard. Jag älskar, älskar, älskar, det. Det är en av mina favorit saker att göra, jag älskar att åka skidor, hyra en stuga med några vänner och åka snowboard. Jag bara älskar det ... Om jag hade tid skulle jag resa någon annanstans. Men tyvärr har jag bara tid att åka till New York. "


Kommentarer
Postat av: josefine

Rätt svar från gissa kändisen finns nu i bloggen. Tack för din gissning! :)



Allt bra med dig en regnig söndag som denna? :)

2010-08-29 @ 18:57:25
URL: http://technicolor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0