reply to comment

Comment; Hi i just saw this blog and its great! But i want to ask you a favor, if thats okej
I saw the articles about season 2 of the vampire diaries and the new promo trailers. That was very interesting and exiting to read. So if you find more articles about season 2 or new trailers, pictures anything. Please post it in your blog. I think that all readers will injoy that too!:)
Thank you so much

Översättning; Hej jag såg just denhär bloggen och tyckte att den var jätte bra!
Men jag vill be dig om en tjänst, om det är okej
Jag såg artiklarna om säsong 2 av vampire diaries och den nya trailers promo. Det var mycket intressant och spänannde att läsa. Så om du hittar fler artiklar om säsong 2 eller nya trailers, bilder vad som helst. Snälla posta den i din blogg då tack. Jag tror att alla läsare kommer tycka om det också!:)
Tack så mycket



Answer; Oh I will start to say that it´s wery fun that also english people read our blog :).
And the answer, of course we write more about season 2 if we can find out more about season 2.

Översättning; Oh, jag vill börja med att säga att det är väldigt kul att även vissa engelska folk läser våran blogg :).
Och svaret, naturligtvis kommer vi skriva mer om säsong 2 så fort vi hittar ny information om den säsongen.










Kommentarer
Postat av: Madde

Hej!:)

Asså jag älskar eran blogg det är den bästa bloggen ever!!!<3

Men jag undrar när vampire diaries börjar i Sverige och om det då kommer vara avsnitt 18 eftersom dem visade bara till 17?

2010-08-14 @ 10:17:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0