Svar på kommentar

Kommentar; Du sa att du hade affischer på the vampire diaries. Vart har ni hittat dem. I en affär ?
i sånafall vilken?
Eller kanske i en tidning i sånafall vilen
svara så fort ni kan!:)

Svar; Ah det har vi ;). Jag hittar iallafall mina i tidningar som "Frida" och "Julia". Sen kan man även beställa affischer från;
* Discshop
* The Vampire Diaries shop här. Det finns även en massa annat kul där :)
* Postergods

Uppdatering:
På vissa presbyror så finns det en massa olika utländska tidningar, ett exempel på sånna presbyror finns i Stockholm centralstation. (Där alla tåg går ifrån osv.). Där finns det ofta massa tidningar med affischer på påde Vampire Diaries och Twilight. Själv köpte jag två tidningar där sist jag åkte till Helsingborg. I den tidningen fanns det två plancher som är ca en meter bred så det är inga små affischer ;). Dem utländska tidningarna kostar dock lite mer än svenska, men detär det värt :) haha.







Kommentarer
Postat av: Hanna

tack så mycket för svaret!:)

Men om det kommer någon tidning som du ser har vampire diaries affisher eller på någon i serierna. Kan du väl skriva det i bloggen så att vi fans kan köpa tidningen, tack!:)

PS. Ni har en jättebra blogg jag läser den varje dag tack så mycket:)

PSS. Jag älskar Ian somerhalder han e så het! Min idol!!!

2010-08-24 @ 15:51:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0