Nina Dobrev: "Katherine Win"!

Paul Wesley Nina Dobrev kastar tillbaka mot en grotta vägg i denna nya utveckling i den slutliga halva säsongen av The Vampire Diaries. Nina, 22, träffade EW att ge fansen en förhandstitt på vad som händer. Hon delade, "Först av allt, Jeremy vara instängda i graven var som om Katherine vinner! När Stefan kom in, tänker hon, "Wow kunde jag inte väntat mig något bättre om du hade planerat. Den person som vill ha till hands är här och nu har han ingenstans att ta vägen. Jag l locka, jag retas, jag blir arg. "Gränsen mellan kärlek och hat är verkligen mycket, mycket smal."

Han fortsatte: "Så hon fick chansen igen honom, och han kan inte göra något åt det. Det har inget annat val än att lyssna, och ja, en mycket sexig scen typ, manipulativa. Det är galet. "
Hur är hans andra karaktär, Elena? "Elena är i en svår situation i den meningen att det är en utmaning, och hon är utom kontroll för första gången på länge. När Elias kommer in i ditt liv idag, är ännu mer utmanande och inbjudande. Elena är den som har att fatta ett beslut, och den här gången, hon är inte under kontroll, vilket är mycket frustrerande för henne. Elena gillar inte att inte ha kontroll ", Nina....




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0