Svar på kommentar

Kommentar: Asså ursäkta jag tkr bara det är lite onödigt att ni skapa en blogg när ni ändå kopierar inlägg från vampirediaries.se

Svar: Det gör vi verkligen inte, all information hittar vi på Vampire Diaries sida på facebook eller andra sidor som tex CWTV. Kan hända att vi båda hittar samma information, men kopiera det gör vi absolut inte. Så innan ni säger något om sånt så kanske ni ska ta reda på lite mer grejer..
Om ni kollar tiden så har vi till och med skrivit vissa inlägg föra dom!
Om du kollar en gång till så har vi flera styckna inlägg som dom inte alls skrivit om.

Mvh VDSweden



Kommentarer
Postat av: Zarah<3

Då skulle jag vilja veta vilka inlägg är det som är viktiga som inte handlar om dagens bild och sånt!Asså jag vill inte vara taskig men jag undrar bara

2010-07-08 @ 22:44:21
Postat av: Z<3

Fast jag tkr bättre om eran blogg för ni uppdaterar mkt oftare

2010-07-08 @ 22:45:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0