Ian Somerhalder

Las Vegas har en särskild innebörd för stjärnan i Vampire Diaries: Det var här när han fick veta att han skulle audition i Los Angeles nästa morgon för rollen som den blodigel serien dålig kille, Damon Salvatore. "Min syster, bror, bror och jag har en badass [Pizzeria McClain] plats gourmet pizza nära Sun Valley, Idaho, säger Ian Somerhalder. "Så vi var i Las Vegas för denna konvention om kall pizza." Somerhalder gjorde sensation 2004 som Boone Carlyle på Lost, men hans karaktär dödades under den första säsongen och en lyckad audition för HBO True Blood True syrade honom roller i de odöda.
Men jag hade en känsla (i ådrorna?) Gotiska såpopera på CW, så vi hoppade i sin bil, körde hela natten till audition (med manus sidor strödda av sin flickvän sovande i passagerarsätet) och körde pjäsen.
Hans instinkt hade rätt: Föreställningen debuterade i september 2009, en omedelbar succé. Somerhalder har ännu inte antagit en flytande diet, dock. Född och uppvuxen i paradis för gommen i sydöstra Louisiana, säger skådespelaren som Las Vegas har några saker att erbjuda i köket, och drar Nobu Hard Rock och Mandalay Bay blandning av globala kulinarisk upplevelse.
"En vän till mig öppnade Mix, och jag började gå där vid sin inbjudan, sade Somerhalder. "Det finns inget som njuter av god mat och vin med utsikt över Las Vegas från golvet 64. Det är otroligt. "
Ian favoriter
1. Seafood Gumbo (Roux inte för mörk)
2. Nybakat organiska Asiago vaktlar
jalapeño / e-vita tryffeln majsbröd
3. Vinter chile med lite choklad
Express superground
4. Okra stekt med ranch dressing
5. Vitlök Steak fyllda med vilda hjortar
(Marinerad i mjölk och olivolja) gnids in med
tryffelolja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0