LA Times intervju med Ian Somerhalder; “[Damon] screwed up.”

LA Times "Vlada Gelman har en stor och djupgående diskussion med Ian Somerhalder om Vampire Diaries - möjliga tecken inlösen för Damon, det övernaturliga dras till Mystic Falls, Damon relationer med andra karaktärer - och hans senaste medverkan i Washington Energy Summit , Go Green Mobile, och hans nya projekt med Pew och Conservation International.


Ser du inlösen ner linjen för Damon? Kan han vara värdiga Elena en dag?
Värdig, jag är inte säker. Inlösen, hoppas jag. Det skulle ta en hel del. Men jag hoppas det. Jag tror att innerst inne han inte förtjänar henne, men han skulle vilja ... Det är som han sa, "Du hatade mig en gång och vi blev vänner." Jag hoppas att han kan hitta någon form av inlösen, men han skruvade upp. Big time. Han går den linjen.

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0