Taylor Kinney varulv "Vampire Diaries:" Jag kan Taylor Lautner!

http://thevampireclub.files.wordpress.com/2010/10/8.jpgSom om rösterna i CW: s mycket beroendeframkallande serie, var The Vampire Diaries inte tillräckligt varmt, presenterade Taylor Kinney. Trauma tidigare aktör ansluter sig till vampyr befolkningen i Mystic Falls "som en ny varulv i staden, Mason Lockwood. Celebuzz talade uteslutande med Kinney om kyssen med motspelerska Nina Dobrev, rulla med Vampire Ian Somerhalder och hypotetiskt skärm kämpar varulv Twilight Taylor Lautner, som i egenskap av Kinney säger kunde slå "no contest".
Hade du några reservationer om att spela en varulv?
Det fanns idéer och rykten som uppstår runt att det skulle vara löshår eller något löjligt. Det var min enda reservation. Jag vill inte vara töntigt, men jag tycker de gjorde ett bra jobb med honom och jag är glad l. Det visar våndan av att förlora att gå in på denna karaktär och sedan hoppar ... inte ser klor som kommer ut i fötter eller ben sticker ut från huvudet. Allt är internt. När du ser Mason blir, det är coolt.
Verkar spela en varulv dessa dagar måste ha fantastiska abs. Taylor Lautner förstärks av den roll som Twilight - Hur förberedde du dig?
Det är det största kravet i mitt sinne. Folk bara skicka bilder på magen och du kan boka ett jobb bara grundas på detta (skrattar) varulvar är lite mer maskulint, lite större. Taylor Lautner du har den typen av True Blood som 9 meter lång, så ... men det var inte skrämmande. Jag är ganska atletisk och fysiskt. Jag kan inte vara stilla så när jag har tid, jag kör, jag cykla, jag seglar, jag gå till gymmet eller göra något. Det var inte för mycket bara för att hålla formen.

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0