5 skäl att hetsa upp sig den andra säsongen

SPOILERS!

Om du var en av dem som är oroliga för The Vampire Diaries kunde ha en sophomore nedgång kan rädsla försvinner. Jag hade tur att få en glimt av librettot i säsongspremiären kapitel 2, "The Return", och The Vampire Diaries är som bäst.
Jag tänker inte ge stora spoilers, och tro mig, det finns några bra framöver. Kanske min favorit del av The Vampire Diaries är att varje episod har stora händelser som förändrat spelet, och premiären av säsong 2 är inget undantag.
Men får upphetsad innan premiären på torsdag på 8 pm på CW, det finns fem viktiga saker att titta.

I samma ögonblick Damon inser
I slutet av förra säsongen Damon kysste Katherine, trots att han trodde att han kysste Elena. Vid premiären Damon har en stund där han inser att han har utsatts för en "dubbelgångare hijinks och tid ensam är värd priset för antagning och bevis på att Ian Somerhalder ger utförandet av sin karriär i programmet .

Nina Dobrev som Katherine
Jag upplever ofta att Elena som en av de tråkigaste delarna av The Vampire Diaries, men nu när stjärnan Nina Dobrev kommer att ha roligt genom att spela Elena och Katherine, får se hur bra hon kan. Som den gör med Damon Somerhalder, sänkor Dobrev tänderna i rollen som Katherine och får mig att hoppas att hon kommer vara där för länge, länge.

Bad-Ass Bonnie
Mot slutet av den första säsongen blev Bonnie bättre och bättre eftersom den har utvidgat sina befogenheter häxor och nu är hon definitivt en formidabel motståndare för alla som passerar, att bli någon du inte vill ha.

Vad gör Damon
Vi kan inte och kommer inte att ge bort mycket, men Damon gör något i slutet av säsongen två premiären som lämnade mig överraskad. Det är säkert en bra utgångspunkt för en intressant säsong

"Game On"

Du vet exakt vad det betyder när du ser avsnittet, men självfallet har spelet definitivt börjat. Dessa två enkla ord har en mycket varaktig effekt för resten av säsongen och kommer att inverka på nästan varje karaktär.

I allmänhet premiären av säsong 2 fångar allt jag älskade med den första säsongen av The Vampire Diaries. Det är snabbt, sexig, rolig, lite konstigt och skrämmande sanning. Gör dig redo för en fantastisk säsong kan bli ännu bättre än den första.

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0