Förhandsgranskning av säsong två

Med bara några timmar för säsong 2 av "The Vampire Diaries" släpps, fans har tillräckligt med tid att förbereda sig för den känslomässiga berg-och dalbana. Bilbälten, Salvatore fans.
Du håller på att se alla en match. Den gjutna av författare, varje personapresenta det bästa någonsin prestanda i detta avsnitt, "The Return". Ian Somerhalder måste ha tillbringat sin sommar kommer med en helt ny repertoar av leenden och det sätt på vilket rynkar pannan, och Don Paul Wesley subtila ögonblick att glänsa. Nina Dobrev är så övertygande som Katherine och Ellen båda skulle inte vara förvånad att upptäcka att hon faktiskt har en ond tvilling gör halva arbetet för henne. Zap2it valdes Michael Trevino, och Steven R. McQueen som två av de mest underskattade skådespelare på TV och jag är säker på att i slutet av denna händelse, kommer du överens.
Jag vill inte avslöja för mycket - särskilt eftersom jag gjort vissa ljud medan det var mycket pinsamt, och jag tror inte jag vara ensam i den. Detta är vad jag kan säga utan att pruta på skoj ... eller min:

* Det första är första - denna episod är varm. Bland mode val av Katherine, en ordentlig titt på magen av Wesley, och en av de livligaste scener göra "jag har sett på skärmen, jag väntar en ström av kall dusch omkring 9 pm EST morgon.
* När Vicki dog i den första säsongen fick vi veta att ingen i det här programmet är säkert. Hålla detta i åtanke. Om det är något jag känner till "The Vampire Diaries," är att om du tror att allt kommer bli bra ... har du fel.
* Två tecken dela en första kyss.
* Somerhalder och jag pratade under sommaren om hur mycket han hatar mest utsatta tider av Damon. Låt säga att du måste ha verkligen, verkligen, verkligen hatar en av scenerna i denna episod. Allvarligt.
* Den Stefan skyddande instinkter dyka upp på ett sätt som aldrig sett förut. Han tycker inte om när arg.
* Någon kommer att göra något oförlåtligt.
* Tyler vrede kommer att nå en ny nivå. Jag flämtade högt under ett särskilt debiteras scenen.
* Du ser inte: Alarik. Matt Davis är frånvarande från denna händelse, men med så stora insatser kommer förmodligen inte förvånande ... mer. Detta innebär inte tillkännager sin närvaro hela säsongen, dock. Jag har hört historier som Alarik avgörande för den tomten, och han och Damon kommer att bli allt intrasslad i sina försök att hitta svar.

 

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0