Första sammanfattningen av Klaus, den äldsta vampyren inom tiderna

Redo eller inte, detta är den första titt på Morgan Joseph Klaus, skurken vi alla har väntat oroligt från den 21 april ... träffande titeln "Klaus".
Inledningsvis känner vi till det ursprungliga originalet i en flashback - och ja, det är Elia (Daniel Gillies) och Katherine (Nina Dobrev) i bilden med honom. Om ni minns, träffat Klaus Katherine när han levde som en ädel i England 1491. "De tog mig med honom i början, tills jag upptäckte vad han var och vad han ville ha från mig," detta harElena sagt tidigare den här säsongen. "Och så hittade jag helvetet."
Han har funnits i över 500 år ... och är på väg att hinna ikapp henne.
Klaus är på väg till den nuvarande Mystic Falls, och dess ankomst kommer att orsaka kaos för alla våra favorit karaktärer. Han har ett mål: att bryta den förbannelse solen och månen, för att säkerställa att vampyrer kan gå i solen.
Tja, om han lyckas bryta den förbannelse så kommer det att tvinga varulvarna leva i förbannelsen för evigt, och snarare än att fortsätta att lida smärtsamma förändringar varje månad.
Ankomsten av Klaus kommer att lansera en rad gemensamma händelser för rituella offer - vilket kräver avskaffandet av vampyr, en häxa, en varulv, och naturligtvis, Elena - natten till fullmåne. Vi vet inte mycket om det ännu, men jag föreställer mig att leva med en förbannelse, om Klaus tar sin tribut på ett psyke.
Det har varit en paus bitter, men det är nästan över.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0