Candice Accola om Robert Pattinson


The Vampire "Vampire Diaries" vill flytta till R-Patz - och ta en titt på det håret!
Även Candice Accola stjärnor med supersexig Ian Somerhalder och Paul Wesley The Vampire Diaries, har Twilightfever! HollywoodLife.com talade med Candice CW TSA panelen den 14 januari och skådespelerskan gjorde henne val för favorit Twilight vampyr! "Jag menar jag antar att Robert Pattinson är det enkla svaret för det. Bara för att jag vet vad du stoppar i ditt hår! "Akta ryggen Kristen!
När det gäller strävanden för barn till någon för att bli skådespelerska en hitlåt, medgav Candice skämt hans nuvarande jobb är inte något du verkligen ska vänta! "Jag tror som ett barn som vill bita människor som vuxen, jag förmodligen skulle göra lite mer än en sällsynt barn, sade han.
Och det verkar som vi kan förvänta oss mycket mer av 23-åring i 2011, eftersom det kan vara platt för en annan roll och inte blodtörstiga - utan som en mördare av vampyrer! Hon och Heather Morris Glee stjärnan ryktas att serien Buffy the Vampire Slayer.


Kommentarer
Postat av: Lilly

Använder ni google translate när ni översätter eller? :s

Liiite jobbigt att läsa med fem gramatiska fel per mening...

2011-01-20 @ 15:22:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0