Nina Dobrev jonglerar mellan gott och ont

VD211b_0524b

Nina Dobrev börjar bli lite galen. Skådespelerskan spelar dubbla roller söta och oskyldiga Elena och den elaka vampyren Katherine i CW-serien "The Vampire Diaries", som så småningom kommer tillbaka 27 januari med en ny episod. Det är ett svårt jobb att denna säsong då Nina Dobrev blir tvungen att agera mot sig själv i en heads-up scen mellan Elena och Katherine, och Katherine comointerpretar människan under sina dagar i Bulgarien 1400, Katherine poserar som en brittisk Katherine som nyfödd vampyr allt i ett avsnitt.
"Det är inte lätt, och jag tror att jag kommer att bli en schizofren om det," sades under panelen Kick-Ass flickor av CW i Tour de Presno TCA förra veckan av Nina. På en fest i efterhand, svarade de flesta frågor med en liten grupp journalister, inklusive Visa Tracker, hur man får spela två karaktärer så diametralt motsatta.
"Elena, kan du nå många känslomässiga scener. Hon går igenom en berg-och dalbana, säger han. "Med Katherine, jag fick bara ha en [enda röra] med världen. Bara få leka och ha roligt och vara elak och göra saker som hela tiden mitt liv velat göra. Nu ska jag betala för det. "
Men att inte kunna lämna Elena och Katherine och kanske skulle kunna spela en tredje person någon gång? "Hypotetiskt, sade han. "Eftersom Katherine är den dubbla i första hand, vilket betyder att det var en före henne. Så jag antar att vi får se vad som händer. "Jag är redo för utmaningen trots att det tar upp mycket tid och är svårt" just nu "med två roller. "Jag är säker på att det skulle vara intressant, säger han.
Fram till dess vill hon bara ur graven, där Katherine har fångats utan blod i flera episoder. "Jag blir galen i graven, sade hon. "Jag har varit med samma kläder i sex episoder. Varje gång måste jag verkligen ha smutsigt hår och kläder. "Och dra mörka ringar under ögonen för utseende av stjärnan av CW är" torkade "och" ohälsosamma "som vampyrer. "Jag älskar att pudelns kärna och gör det motsatta, sade Nina, men hon är redo för ett miljöombyte. "Jag känner mig smutsig och brutto och jag vill ha en dusch. Jag är redo att lämna graven också. Jag är fast besluten att inte längre i graven. http://latimesblogs.latimes.com/.a/6a00d8341c630a53ef0147e1c168f1970b-pi"VD209_0307b2
Lyckligtvis spelas Elena fortfarande i solen, som fokuserade på ett självmordsuppdrag vid denna tid "för att rädda sina vänner och familj i utbyte mot hennes liv. Men Elena kommer att förbli en del av affären med Elias?
"Jag tror det, sade Nina. "Elena har viljan som krävs för att hålla alla säkert omkring henne. Så att du hamnar att uppfylla det löfte eller, i stundens hetta, om något händer och hon har viljan att göra vad som krävs. "
Och om Elena inte överlever, vad kommer hända med det efter examen? Vill du se college i framtiden? "Ja, naturligtvis, sade hon. "Men det har verkligen inte varit i skolan en på ett tag nu på sistone, så jag vet inte hur det kommer att ta examen .... Tja, du vet vad, hon gör ju inte så mycket läxor längre och hennes moster dejtar hennes lärare. "
Det verkar som Elena har lite av elakhet i hennes Katherine, trots allt.

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0