Paul Wesley avslöjar Stefans mörka sida

Zap2it mötte stjärnan i "The Vampire Diaries" Paul Wesley vid ett möte med marknadsföring i Los Angeles, innan du går ombord ett plan tillbaka till Atlanta för produktion, fångade vi upp ett nytt ansikte av Stefan.
I ett kommande avsnitt kommer vi tillbaka till 1864 igen - men denna gång får vi se hur Damon (Ian Somerhalder) och Stefan har uppfyllt sina nyfödda vampyr instinkter.
"Jag är så upphetsad," säger Wesley, hans ögon lyser. .. "Vi har en flashback, Stefan och Damon känner  mycket skuld, vet inte vad jag ska göra med sig själv, så bara i synd och lust, och mycket Damon-liknande - tio gånger. Är fantastisk. "
Idag har Stefan hittat en tillfällig lösning på hans passion för blod, utfodras Elena (Nina Dobrev) honom lite i taget för att bygga tolerans och stoppa deras begär. Tillbaka i 1864, hade dock Stefan ännu inte lärt sig att kontrollera noga reglerna i sitt liv nu. Leende som han gör alltid när han talar om den mörka förflutna Stefan, Wesley säger: "Låt oss få lite fakta om ditt beroende till blodet av 1860-talet. Det är häftigt. Det är en drog. Det är en narkoman. Jag får spela en narkoman, som jag älskar. Jag ska tillbaka till sina dagars användning, tung användning. "Han skrattar. "När jag är i mitt tillstånd lustfyllda, är kul. Det kändes som om han skulle göra ett papper som han aldrig gjort förut. Jag kände mig som jag gjorde något annat. Jag älskar det, och jag hoppas det går vägen jag föreställt mig. "
Stefan är inte den enda med hemligheter av hennes förflutna. När Stefan och Elena, nyligen beslutat att lämna Mystic Falls, får mer än vad jag förväntat. "Vi tog en romantisk helg som gitt snett, säger Wesley. "Kom igen. Varför inte? Behöver en paus från allt kaos, och de vill vara en normal par och ta en mycket trevlig semester. Naturligtvis är faran nära dem. "Seriöst ... när Elena fara inte åtala?
"Det finns några överraskningar i detta hus på sjön, säger han. Platsen tillhör Grayson och Miranda Gilbert, Elenas adoptivföräldrar som dött - så det finns gott om historien på jakt.
"Det är lite som att - jag älskar den filmen" The Strangers ", där de går till stugan," Wesley skrattar - med hänvisning till filmen som ett lyckligt par går på semester, det blir en Manson familj inspirerade gore-fest. ".. Jag var så rädd att jag såg i ett hotellrum och jag går till mitt rum jag var som, "Jag måste kissa jag bryr mig inte; .. Det har man inte "Innan något går fel, fans av Stefan och Elena som ett par kommer att bli glada att se några söta och lyckliga stunder, inklusive en känslomässig scen där de diskuterar verklighet död Ellen. Trots allt, om Elena mänskliga kvarlevor, är det oundvikligt att en dag bli gamla och dö - medan Stefan kommer alltid att förbli 17 år. "Det finns en underbar scen vi gör på sjön huset för att diskutera det, säger Wesley. "Med ett ljus som berör mycket lätt, vet du vad jag menar? Det är en mycket vacker scen. "
Det är inte att säga att Stefan och Elena relation inte kommer att lida en allvarlig några slag. "Det kommer att bry mig om att hon är martyr. Jag menar, hur skulle du känna? Självklart skulle bli rasande, säger Wesley. "Sambandet är något förstört på grund av omständigheterna." Han skakar på huvudet och log snett. "De två är så ädelt. De vill maritizarse hela tiden. Vad söt par. Vad osjälviska människor. Jag säger sarkastiskt. "
Förutom tilltalande, "flashbacks" till blodet, romantiska bekännelser, och hjälten faktor komplexet kan också förvänta sig att avkastningen av mannen vi älskar att hata: John Gilbert (David Anders). Sista gången John och Stefan var i samma rum, gjorde Stefan känner inte alltför vänlig.
"Han gjorde en liten stad." Låt mig visa dig vem som bestämmer, bitch! "Wesley skrattade. Den här gången behöver Stefan hjälp av John - i själva verket är han den som övertalar honom att återvända till Mystic Falls. "Jag tror att han är på en annan taktik den här gången. Han försöker skydda Ellen Klaus, vad vi har att se tillbaka i historien. Vad kan vi veta? Vad kan vi göra? Så tillbaka till sina rötter och börja med "Hej, farbror John vad vet du? "De gör naturligtvis gå vidare med försiktighet. "Har du information vi måste ta till sig det, men jag vet inte om vi kan lita på honom." Med allt som händer i Mystic Falls, med den ursprungliga, varulvar, och Katherine fångade i graven, sade Wesley det så nyfikna att se hur allt kommer till ett klimat nära fläktarna. "Lycka till, Kevin och Julie", skrattar han. Han berättar att förvänta sig några "oväntade allianser, men kan inte länge. "Varje gång jag läser ett avsnitt, jag gillar" Åh, han är en trevlig kille! Och den sista raden är som, "- haunting voice down -" Och så ser han upp, och vi ser, det är verkligen inte av den anledningen, och du är som "Son of a bitch! "Suck. "Varje gång jag tror att någonting har förändrats. Från vad jag vet Klaus och Katherine skaka. "

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0