Spoiler: Den mystiska kvinnan med Damon


Vi hade ett par spoilers från Kristin och Ausiello, talar om kyssar för Bonnie under de kommande månaderna. Dessutom har alla pratat om den nya episod stillbilder, och den mystiska kvinnan i filmen med Damon.
Så om du vill veta scrolla ner till spoilern.

Genom Ausiello:
Fråga: Vad i The Vampire Diaries? -Krista
Ausiello: Den efterlängtade kyssen med
Bonnie och Jeremy slutligen förseglas i februari / mars. Rätt samtidigt beslutar Elena att det enda sättet att rädda sin familj och vänner är offrade till Klaus (papper förblir cast).

Fråga: Kan du berätta något om hur relationen mellan Tyler och Caroline i The Vampire Diaries? -Nuria
Ausiello: Det kommer att bli ett triangeldrama. Namnet på den tredje! (Stärka ...) Matt!

Genom WWK:
Gregory: Är det sant det han sa om kyssen med Bonnie och Jeremy i The Vampire Diaries? Vad mer kommer att hända där?
Jag har sagt att för nu, det finns mycket mer än vad som är försedd med en kyss. Men ja, kyssen faktiskt kommer att hända. Vem är lycklig? Och om inte, vad är fel?! Jag tycker verkligen inte.

@ CAccolaWeb (via Twitter): Du har tidigare sagt att fans av Matt och Caroline ska inte förlora hoppet ... Är detta fortfarande är fallet nu?
Jag ser ingen anledning att ge upp hoppet nu Såvitt jag vet kommer Matt och Caroline vara i ett triangeldrama Conya vet vem (Tyler), men hittills inga tecken på att man kommer att komma som en stor vinnare. Vad jag kan säga är att det blir några smoochery. Och hellre förr än senare.

Damon och den mystiska kvinnan
En karaktär som heter Jessica, spelad av Ahna O'Reilly, 22 år gammal, är i fara när han nästan får en "pojke" som ligger på vägen.
Nu är vi kastar till "man" är Damon, och Damon verkar vara på väg att utgjuta oskyldigt blod, för första gången på länge. Självklart, jag spekulerar, men jag är ganska säker på att det är vad som händer här. Men att veta säkert, måste vi vänta till den 27 januari!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0