PopWrap intervju med Paul & Ian

Popwrap: Nu när Stefan har övergått till den mörka sidan verkar det som om du kommer att spela en helt annan karaktär nästa år eller hur?
Paul: Ja, bokstavligt talat! Jag kommer spela Damon och han kommer spela Stefan.
Ian: Det kommer bli en musikalisk säsong.
PW: Som "Freaky Friday"
Paul: Ja
Ian: Jag provspelade faktiskt för den filmen men jag fick den inte
PW: Men jag tycker ändå att saker och ting löste sig i slutändan för dig, eller hur?
Ian: Ja (skrattar)
PW: Vad gör er ivrigast om bytet mellan varandra?
Ian: Det som gör Paul ivrigast är att han får vara en bad ass igen!
Paul: Jepp! Jag längtar så till att ha kul igen och vara bad
Ian: Jag hoppas bara att jag inte blir lika tråkig som Stefan
Paul: Oh det kommer du bli men jag får däremot ha roligt och jag behöver inte grubbla så mycket över saker och ting. Monogami är trevligt men snälla Stefan - Släpp loss
Ian: Ja för en liten stund. Jag hoppas bara att jag, Stefan och Klaus får åka på en större Bender.
Paul: Vi kommer, jag lovar.
Ian: Bara något där vi går till nästa stad och skapar förödelse.
Paul: Vi går till Vegas och har en Boys Night Out. Vi kan till och med ta med Elijah.
Ian: Broothers Weekend!!
Paul: Alaric kan bli utsedd till förare (skrattar)
PW: Men med att Stefan och Damon delas upp betyder väl det också att Paul och Ian kommer att delas upp för första gången sedan Piloten.
Ian: Förhoppningsvis kommer vi fortfarande ha scener i biblioteket, där Damon berättar för Stefan hur bra hans flickvän är på att kyssas. (skrattar)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0